Маркетинг послуг

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетинг послуг
Обсяг: 95 А4    

ПЛАН:

Вступ……………………………………………………………………………………………….. 3

Розділ 1. Сутність та складові маркетингової діяльності у сфері послуг       5

1.1. Сутність, задачі та функції маркетингу послуг……………………………… 5

1.2. Комплекс маркетингу послуг та умови його реалізації………………… 15

1.3. Особливості маркетингу в стоматології……………………………………… 25

Розділ 2. Аналіз управління маркетинговою діяльністю в ДП “Стедлі”        40

2.1. Маркетингові складові ефективності діяльності ДП “Стедлі”……….. 40

2.2. Аналіз асортиментної, цінової та комунікаційної політики

підприємства………………………………………………………………………………….. 45

2.3. Оцінка конкурентних позицій підприємства……………………………….. 54

Розділ 3. Маркетингові чинники підвищення ефективності маркетингової діяльності ДП “Стедлі”………………………………………………………………… 65

3.1. Прогноз розвитку діяльності підприємства………………………………… 65

3.2. Удосконалення асортименту стоматологічних послуг ДП “Стедлі” та його комунікаційної програми………………………………………………………………… 74

3.3. Формування програми підвищення конкурентних позицій

підприємства………………………………………………………………………………….. 85

Висновки………………………………………………………………………………………. 87

Література……………………………………………………………………………………… 92

Додатки…………………………………………………………………………………………. 95

  Замовити нову Купити цю роботу