Маркетинг некомерційних підприємств

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетинг некомерційних підприємств
Обсяг: 83 А4    

ПЛАН:

Вступ……………………………………………………………………………………………….. 3

Розділ 1. Теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю 6

1.1. Особливості та види управління маркетингом……………………………… 6

1.2. Зміст та технологія процесу управління маркетингом…………………. 13

1.3. Стратегія і тактика управління маркетингом………………………………. 28

Розділ 2. Аналіз управління маркетинговою діяльністю на прикладі Українського товариства оцінювачів…………………………………………. 36

2.1. Маркетингова характеристика товариства…………………………………. 36

2.2. Аналіз технології процесу управління маркетингом товариства….. 44

2.3. Стратегія і тактика управління маркетингом некомерційного підприємства        54

Розділ 3. Шляхи вдосконалення управління маркетингом некомерційного підприємства…………………………………………………………………………………. 62

3.1. Планування та удосконалення управління маркетинговою діяльністю некомерційного підприємства………………………………………………………….. 62

3.2. Розробка стратегії і тактики управління маркетингом некомерційного підприємства……………………………………………………………………………………………………… 71

Висновки………………………………………………………………………………………. 81

Список використаної літератури………………………………………………… 83

  Замовити нову Купити цю роботу