Криза (стратегія виходу підприємства)

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Криза (стратегія виходу підприємства)
Обсяг: 122 А4    

ПЛАН:

ВСТУП   5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ КРИЗОВІЙ СИТУАЦІЇ 7
1.1. Економічна сутність та зміст стратегії виходу підприємства з кризового стану       7
1.2. Основні чинники, що впливають на виникнення кризових ситуацій      15
1.3. Методичні засади стратегічного управління підприємством в умовах кризи     23
РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА КРИЗОВОЇ СИТУАЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 35
2.1. Моніторинг основних техніко-економічних показників діяльності підприємства 35
2.2. Аналіз фінансово-економічного стану підприємства   49
2.3. Діагностика масштабів кризового стану на підприємстві      59
2.4. SWOT-аналіз ТОВ "ПОС-СТУДІЯ"       65
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В КРИЗОВІЙ СИТУАЦІЇ  76
3.1. Визначення основних напрямків виходу із кризи      76
3.2. Розробка програми виходу підприємства із кризи     88
3.3. Розрахунок економічного ефекту запропонованих заходів      96
ВИСНОВКИ        111
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ  117
ДОДАТКИ 122

  Замовити нову Купити цю роботу