Контроль як функція менеджменту

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Контроль як функція менеджменту
Обсяг: 107 А4    

ПЛАН:

Вступ……………….………………………………………………………………3

Розділ 1. Теоретичні основи організації контролю в управлінні………….……5

  1. Суть контролю і його місце в системі управління, види контролю………………………………………………………………5
  2. Головні організаційні системи контролю, процес контролю…….16
  3. Характеристики ефективного контролю. Принципи

          проведення контролю…………………………………………….…26

  1. Психологічні аспекти контролю. Помилки контролю, сучасні

          методи контролю…………………………………………………….32

Висновки……………………………………………………………………37

Розділ 2. Аналіз організації контролю у ВАТ “Універмаг “Дарницький”…………………………………………………………………….38

2.1. Основні напрямки виробничо-комерційної діяльності ВАТ “Універмаг “Дарницький"………………………………………..…38

2.2. Характеристика структури управління ВАТ “Універмаг “Дарницький”……………………………………………………..…42

2.3. Особливості організації контролю у ВАТ “Універмаг “Дарницький”………………………………………………………..46

Висновки……………………………………………………………………72

Розділ 3. Напрямки вдосконалення організації контролю у ВАТ “Універмаг “Дарницький”…………………………………………………………………….74

3.1. Використання маркетингового контролю……………………………74

3.2. Застосування виробничого контролю для підвищення конкурентоспроможності товарів…………………………..………..84

3.3. Оцінка та атестація як форма контролю за діяльністю персоналу………………………………………………………………90

3.4. Практичні рекомендації по вдосконаленню організації контролю у ВАТ “Універмаг “Дарницький”………………………………………95

Висновки……………………………………………………………………98

Висновки…………………………………………………………….………….100

Список використаної літератури………………………………………………104

Додатки………………………………………………………………………….107

  Замовити нову Купити цю роботу