Конкурентоспроможність та якість нової продукції (управління)

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Конкурентоспроможність та якість нової продукції (управління)
Обсяг: 92 А4    

ПЛАН:

ВСТУП   3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ       6
1.1. Сутність і значення підвищення якості та   6
конкурентоспроможності продукції        6
1.2. Методологічні основи аналізу оцінки якості та конкурентоспроможності продукції     13
1.3. Організація планування якості та конкурентоспроможності продукції  24
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЯКОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ЗАТ “НАЦІОНАЛЬНА ГОМЕОПАТИЧНА СПІЛКА” 35
2.1. Аналіз основних техніко-економічних показників діяльності ЗАТ “Національна гомеопатична спілка”    35
2.2. Оцінка якості нової продукції ЗАТ “Національна гомеопатична
спілка” 44
2.3. Аналіз конкурентоспроможності нової продукції ЗАТ “Національна гомеопатична спілка”        49
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ЗАТ “НАЦІОНАЛЬНА ГОМЕОПАТИЧНА СПІЛКА”       58
3.1. Визначення пріоритетних напрямків підвищення якості та конкурентоспроможності нової продукції  ЗАТ “Національна гомеопатична спілка”       58
3.2. Розробка заходів впровадження прогресивних форм розвитку виробництва ЗАТ “Національна гомеопатична спілка” 68
3.3. Розрахунок економічного ефекту від впровадження запропонованих заходів     74
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ  80
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ  86
ДОДАТКИ 92

  Замовити нову Купити цю роботу