Комунікативна політика підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Комунікативна політика підприємства
Обсяг: 103 А4    

ПЛАН:

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАТИВНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА.. 7

1.1.    Сутність комунікативної політики підприємства, її особливості в торговельній сфері 7

1.2. Види і форми комунікацій в торговельній сфері 17

1.3.    Методичний інструментарій управління комунікативною політикою підприємства  26

Висновки до розділу 1. 36

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "ФОКСТРОТ. ТЕХНІКА ДЛЯ ДОМУ". 38

2.1. Аналіз комунікативної політики ТОВ "Фокстрот. Техніка для дому". 38

2.2. Оцінка застосування комунікативних засобів на підприємстві 49

2.3. Аналіз ефективності PR – заходів в межах комунікативної політики ТОВ "Фокстрот. Техніка для дому". 62

Висновки до розділу 2. 68

РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАТИВНОЮ ПОЛІТИКОЮ ТОВ "ФОКСТРОТ. ТЕХНІКА ДЛЯ ДОМУ"  71

3.1.    Удосконалення комунікативної політики підприємства ТОВ «Фокстрот. Техніка для дому». 71

3.2 Обґрунтування заходів щодо ефективності управління комунікативною політикою підприємства  ТОВ "Фокстрот. Техніка для дому". 81

Висновки до розділу 3. 94

ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 97

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 102

ДОДАТКИ.. 108

  Замовити нову Купити цю роботу