Комунікаційна програма підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Комунікаційна програма підприємства
Обсяг: 83 А4    

ПЛАН:

Вступ……………………………………………………………………………………………….. 3

Розділ 1. Сутність комунікаційної політики…………………………………. 5

1.1. Поняття комунікаційної діяльності підприємства, її місце, роль і задачі у маркетинговій системі………………………………………………………………………. 5

1.2. Характеристика основних елементів комунікаційної програми для просування товару……………………………………………………………………………………………. 10

1.3. Значення участі підприємства у проведенні виставок для ефективного просування товарів…………………………………………………………………………………………… 23

1.4. Організація управління розробкою комунікаційної програми для просування товарів…………………………………………………………………………………………… 27

Розділ 2. Організація комунікаційної діяльності АТЗТ
“КШП “Юність”…………………………………………………………………………… 32

2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності АТЗТ “КШП “Юність”     32

2.2. Аналіз стану маркетингової політики АТЗТ “КШП “Юність”………. 39

2.3. Оцінка ефективності і засобів комунікацій АТЗТ “КШП “Юність” при участі у виставках……………………………………………………………………………………….. 53

Розділ 3. Удосконалення методів розробки та практики проведення маркетингової програми просування товарів при проведенні виставок       60

3.1. Вдосконалення стратегії участі фірм у виставках………………………… 60

3.2. Підвищення ефективності комунікаційних заходів АТЗТ “КШП “Юність” при участі його у виставках…………………………………………………………………………….. 69

Висновки та пропозиції……………………………………………………………….. 74

Список використаної літератури………………………………………………… 81

Додатки…………………………………………………………………………………………. 83

  Замовити нову Купити цю роботу