Канали збуту (друкована продукція)

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Канали збуту (друкована продукція)
Обсяг: 96 А4    

ПЛАН:

 

Вступ……………………………………………………………………………………………….. 2

1. Аналітичний огляд літератури та джерел…………………………………. 5

2. Становлення і розвиток нових гуртових книготорговельних організацій 10

2.1. Зміст і форми діяльності гуртової книжкової торгівлі…… 10

2.2. Сучасні гуртові книготоргові організації і підприємства в Україні      26

2.3. Становлення і розвиток агентства “ Книжкова біржа”…… 30

2.4. Господарська діяльність агентства………………………………. 35

3. Характеристика форм і методів діяльності агентства “Книжкова біржа” 43

3.1. Перемінні зовнішнього і внутрішнього середовища     агентства          43

3.2. Напрямки асортиментної політики………………………………. 54

3.3. Проблеми розширення збуту……………………………………… 59

4. Обґрунтування змісту і процесу освоєння нових каналів збуту 65

4.1 .Характеристика напрямків маркетингової діяльності……. 65

4.2. Обґрунтування соціальної та економічної доцільності впровадження проекту…………………………………………………………………………… 70

4.3. Ефективність реалізації нових каналів збуту………………… 87

Висновки………………………………………………………………………………………. 94

Список використаної літератури………………………………………………… 96

  Замовити нову Купити цю роботу