Кадрове забезпечення маркетингового проекту

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Кадрове забезпечення маркетингового проекту
Обсяг: 110 А4    

ПЛАН:

Вступ……………………………………………………………………………………………….. 3

Розділ 1. Теоретико-методичні основи організації кадрового забезпечення маркетингового проекту підприємства…………………………………………. 6

1.1. Маркетингові проекти – їх сутність та необхідність для ефективного функціонування підприємства……………………………………………………………………………………. 6

1.2. Роль кадрів в забезпеченні успішної реалізації маркетингового проекту підприємства………………………………………………………………………………….. 16

1.3. Світовий досвід організації забезпечення та управління кадрами підприємства в процесі здійснення маркетингових проектів……………………………………… 20

Висновки до розділу………………………………………………………………………. 36

Розділ 2. Аналіз кадрової політики……………………………………………….. 38

ТОВ “Технооптторг-Центр”……………………………………………………….. 38

2.1. Аналіз принципів кадрової політики в……………………………………….. 38

ТОВ “Технооптторг-Центр”…………………………………………………………….. 38

2.2. Особливості управління персоналом…………………………………………. 49

ТОВ “Технооптторг-Центр” при реалізації проектів…………………………. 49

2.3. Ефективність проведення кадрової роботи на підприємстві…………. 54

Висновки до розділу………………………………………………………………………. 67

Розділ 3. Напрямки вдосконалення методів забезпечення та управління кадрами ТОВ “Технооптторг-Центр” при реалізації проектів…………………. 70

3.1. Застосування принципів командної роботи персоналу при реалізації проектів ТОВ “Технооптторг-Центр”……………………………………………………………………. 70

3.2. Резерви вдосконалення методів мотивації трудової діяльності персоналу ТОВ “Технооптторг-Центр”……………………………………………………………………. 76

3.3. Оцінка ефективності організації кадрового забезпечення маркетингового проекту підприємства з врахуванням виявлених резервів та наданих пропозицій 92

Висновки до розділу………………………………………………………………………. 97

Висновки та пропозиції…………………………………………………………………. 99

Список використаної літератури………………………………………………. 105

Додатки……………………………………………………………………………………….. 110

  Замовити нову Купити цю роботу