Імідж підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Імідж підприємства
Обсяг: 102 А4    

ПЛАН:

Вступ………………………………………………………………………………………………… 3

Розділ 1. Теоретичні аспекти формування іміджу……………………………… 6

1.1. Сутність іміджу організації, його роль та вплив на діяльність організації  6

1.2. Складові елементи іміджу організації………………………………………… 12

1.3. Етапи створення та підтримки сприятливого іміджу підприємства.. 19

Висновки до розділу 1………………………………………………………………….. 32

Розділ 2. Аналіз сучасного іміджу ПП "Кій Інтернешнл" "Будинок клоунів"       35

2.1. Аналіз організаційно-економічних характеристик підприємства….. 35

2.2. Основні засоби формування іміджу…………………………………………… 41

2.3. Вплив іміджу підприємства на формування показників його діяльності та конкурентоспроможність на ринку………………………………………………….. 57

Висновки до розділу 2………………………………………………………………….. 62

Розділ 3. Обґрунтування напрямків удосконалення іміджу підприємства 66

3.1. Фірмовий стиль як передумова формування неповторного іміджу. 66

3.2. Основні заходи щодо укріплення позицій підприємства на ринку… 73

3.3. Оцінка нового іміджу підприємства…………………………………………… 88

Висновки до розділу 3………………………………………………………………….. 91

Загальні висновки та пропозиції……………………………………………………… 92

Список використаної літератури…………………………………………………….. 97

Додатки…………………………………………………………………………………………. 102

  Замовити нову Купити цю роботу