Асортиментна політика підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: (значение)
Тема: Асортиментна політика підприємства
Обсяг: 121 А4    

ПЛАН:

Вступ    3
Розділ 1. Асортиментна політика підприємства в системі маркетингу    7
1.1. Сутність, принципи асортиментної політики та фактори, які її визначають    7
1.2  Показники оцінки товарного асортименту    21
Коефіцієнт    22
1.3. Вплив  на  формування  асортименту  конкуренто-здатності  товарів та  вивчення  ринку    38
2. Формування  асортименту  товарів  в магазинах  ТОВ “ Еліта”    50
2.1. Формування  асортименту  товарів  та  динаміка    50
структурних  змін  асортименту ,  їх  вплив  на  еконо-мічні  результати  досліджуваного  підприємства.    50
2.2. Джерела формування  надходження товарів та їх  вплив на показники господарської діяльності    67
2.3. Аналіз  товарних  запасів  на  підприємстві    80
3. Шляхи оптимізації товарного асортименту    89
3.1. Розробка перспективної структури асортименту товарів народного споживання    89
3.2. Ефективність впровадження  перспективної структури  асортименту  товарів  народного споживання    102
Висновки та пропозиції    112
Список літератури    117
Додатки    121
 

  Замовити нову Купити цю роботу