Асортиментна політика підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Асортиментна політика підприємства
Обсяг: 117 А4    

ПЛАН:

Вступ    3
Розділ 1. Теоретичні основи розробки асортиментної політики підприємств в умовах жорсткої конкурентної боротьби    6
1.1. Сутність та функції асортиментної політики підприємств в умовах конкуренції    6
1.2. Асортиментна політика підприємства як складова товарної політики та алгоритм її розробки    18
1.3. Методичні підходи до аналізу ефективності асортиментної політики підприємства в умовах конкурентної боротьби    24
Розділ 2. Асортиментна політика ЗАТ «Ланновський МКК» в умовах конкурентної боротьби на ринку молочних консервів України    33
2.1. Огляд вітчизняного ринку молочних консервів    33
2.2. Аналіз формування та реалізації асортиментної політики
ЗАТ «Ланновський МКК» в умовах конкурентної боротьби    46
2.3. Аналіз асортименту продукції ЗАТ «Ланновський МКК»    57
2.4. Оцінка якості і конкурентоспроможності продукції
ЗАТ «Ланновський МКК» на ринку молочних консервів України    61
Розділ 3. Напрямки вдосконалення асортиментної політики
ЗАТ «Ланновський МКК» в умовах конкурентної боротьби    76
3.1. Організаційно-економічна характеристика ЗАТ «Ланновський МКК»    76
3.2. Шляхи вдосконалення асортиментної політики ЗАТ «Ланновський МКК» в умовах зростаючої конкуренції    83
Висновки та пропозиції    108
Список використаної літератури    114
Додатки    117
 

  Замовити нову Купити цю роботу