Асортимент товарний

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Асортимент товарний
Обсяг: (значение)    

ПЛАН:

Вступ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ТОРГОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Сутність та зміст асортиментної політики
1.2. Принципи та порядок формування товарного асортименту на підприємствах роздрібної торгівлі
1.3. Показники, що характеризують товарний асортимент
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРАКТИКИ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ НА ВАТ “УНІВЕРМАГ “ДИТЯЧИЙ СВІТ”
2.1. Інформаційне забезпечення аналізу товарного асортименту
2.2. Характеристика постачальників та організація закупівлі товарів
2.3. Аналіз товарних запасів
2.4. Оцінка товарного асортименту та його вплив на ефективність господарської діяльності ВАТ “Універмаг “Дитячий світ”
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ У ВАТ “УНІВЕРМАГ “ДИТЯЧИЙ СВІТ”
3.1. Дослідження споживчих переважань
3.2. Управління асортиментом товару
3.3. Ефективність комерційних угод
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
 

  Замовити нову Купити цю роботу